Geen categorie·Make-Up

NARS – Audacious lipstick in Anna

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik had hem bijna niet gekocht. En niet omdat ik twijfelde over de kwaliteit van deze lipsticks want ik weet al dat ze fantastisch zijn, maar de meisjes bij de NARS countor in Selfridges in Londen werken er (overduidelijk!) op commissie. Ze staan er met zo’n 6 samengedrukt op nog geen 4 m² waarvan meer dan de helft ingenomen is met producten (logisch) en komen je om de haverklap lastigvallen met de vraag: “Can I help you?” (Vertaald: Hoe kan ik je zo veel mogelijk producten aansmeren binnen een zo kort mogelijke tijd). Terwijl haar collega je nog maar 5 seconden geleden al is komen storen met dezelfde vraag, waarop je de eerste dag nog vriendelijk antwoordde (en op de tweede dag al iets minder): “No thank you, I’m just looking.”

Degoutand! Ik begrijp dat ze zo veel mogelijk willen verkopen omdat ze, zoals iedereen, graag een mooi bedrag op hun bankrekening zien verschijnen na een maandje zwoegen. Maar met zo’n mentaliteit schrik je mij, en ik vermoed ook andere kopers, af. Sorry voor het razen maar dit moest er toch even af, hehe!

Dit terzijde vond ik het enorm leuk om in Selfridges te vertoeven. Ik vind het altijd zo spannend om nieuwe make-up merken te ontdekken en om exclusieve make-up spulletjes, die wij hier in België niet kunnen krijgen, uit te testen.

Laten we de lipstick eens van dichtbij bekijken:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wanneer ik een NARS audacious lipstick zie liggen, kan ik me meestal niet bedwingen om een nieuw kleurtje mee naar huis te nemen. Deze keer was het dus de beurt aan de kleur Anna.

Het was 1 van de meest gewilde kleuren toen NARS met hun Audacious lipsticklijn uitkwam. Het is niet meteen een kleur waar ik snel naar grijp (iets te donker voor mij, ik hou persoonlijk meer van nude roos), maar op zich is het een heel mooie kleur en is hij ook een vernieuwing in mijn collectie.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De audacious lipsticks zijn mijn meest favoriete lipsticks die ik in mijn collectie heb liggen omdat ze zo romig zijn van structuur, je lippen blijven de hele dag voldoende gehydrateerd. Hij accentueert ook geen droge plekjes en kruipt niet in de fijne lijntjes.

Deze lipsticks zijn ook heel gepigmenteerd, met 1 à 2 vegen heb je een volledige dekking. En nog een pluspunt is dat de kleur heel zachtjes vervaagt, je blijft dus niet met van die lelijke, oneven plekken achter op je lippen.

NARS kiest steeds voor een vierkante huls in plaats van een klassieke, ronde huls. Doordat hij zo zwaar weegt, voelt hij ook iets luxueuzer aan en het kapje sluit magnetisch. Vooral dat laatste vind ik een hele leuke touch.

Voor zo’n kwaliteit betaal je natuurlijk ook een mooie prijs, ze kosten namelijk €30,00 per stuk. Maar als er 1 lipstick is die zijn prijs waard is, dan is het deze wel! Je kunt ze op zowat elke site verkrijgen: nars.eu, sephora.fr, Selfridges,…

Ik heb ook nog andere kleuren van deze Audacious lipsticks, als jullie ze graag allemaal eens willen zien? Laat het me zeker weten!

Een gedachte over “NARS – Audacious lipstick in Anna

Geef een reactie

