Beauty·Geen categorie·Hair care·Make-Up·Skin care

De blogsale is live!

Hallo allemaal!

Zoals jullie misschien al weten, ben ik een shopoholic in hart en nieren. Dit heeft natuurlijk een overload aan make-up als gevolg waarvan ik minstens 1/5 niet gebruik.

Om mijn “shopverslaving” toch een beetje onder controle te houden verkoop ik graag wat van mijn niet gebruikte spullen zodat ik met dat geld weer nieuwe spulletjes kan aankopen en de cirkel des levens rond kan houden.

Zijn jullie nog op zoek naar het Zoeva Cocoa blend palletje, een MAC lipstick in Velvet Teddy, de Mary-Lou Manizer van The Balm, een Sleek palletje, een mooie Nars Audacious lipstick of de GlamGlow Thirstymud aan een heel mooi prijsje? Neem dan vlug een kijkje op mijn blogsale pagina!

Laat jullie maar eens goed gaan ;)!

 

XOXO

Gossip Girl

Geef een reactie

