Beauty·Make-Up

Around the world with NYX!

Niet letterlijk rond de wereld natuurlijk, ik heb het dan over de Soft Matte Lip Creams van NYX.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Omdat de kleur Stockholm mij zo goed beviel, wou ik er nog een paar uittesten. Ook benieuwd naar de kleurtjes?

De volgende vier stonden nog op mijn lijstje:

SAMSUNG CAMERA PICTURES
19 Cannes, 12 Buenos Aires, 5 Antwerp en 6 Istanbul

Swatches op mijn arm:

SAMSUNG CAMERA PICTURES
12 Buenos Aires, 06 Istanbul, 05 Antwerp, 19 Cannes

Dat ziet er veelbelovend uit…

En op mijn lippen:

SAMSUNG CAMERA PICTURES
12 Buenos Aires
SAMSUNG CAMERA PICTURES
06 Istanbul
SAMSUNG CAMERA PICTURES
05 Antwerp
SAMSUNG CAMERA PICTURES
19 Cannes

Zoals ik al zei in mijn vorige blogpost over de Lip Creams, drogen ze mijn lippen niet al te hard uit en blijven ze een mooie tijd zitten, ik zo zeggen zo’n 4-tal uur zonder te eten of drinken. De geur blijft toch een struikelblok voor me. Gelukkige verdwijnt de geur een paar minuten na het aanbrengen.

Het gebruik van wereldsteden als benaming vind ik een heel leuke touch en het onthoudt ook heel makkelijk.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat Buenos Aires heel moeilijk aan te brengen is. Hij heeft niet zo’n hoge dekking, strijkt niet zo egaal uit (ook niet met een tweede laag) en hij kruipt in de fijne lijntjes. Hou er wel rekening mee dat dit een heel lichte kleur is, ik mijn lippen niet gescrubt heb en ook geen lippenbalsem aangebracht heb.

Alle andere kleuren zijn echt fantastisch! Istanbul heb ik al heel veel gedragen. In de zomer was dit mijn go to lipstick. Eindelijk eens een lichtroze kleur gevonden dat me staat. Voor €7,50 mag hij er best zijn.

 Hebben jullie een favoriete Lip Cream?

Een gedachte over “Around the world with NYX!

Geef een reactie

