Beauty·Make-Up

Bobbi Brown – Shimmer Brick in Nectar

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Na de allereerste swatch van dit product (in de Parfuma winkel in het Wijnegem Shopping Center) had ik al meteen zoiets van: dit is echt niets voor mij. Wat een glitterboel! Wie wil dit nu op zijn gezicht smeren?

Maar soms mag ik niet te snel conclusies trekken. Zodra ik dit bij iemand anders zag, vond ik het onwijs mooi! Op mijn hand kwam hij toen heel glitterig over terwijl hij op mijn gezicht meer een gloed nalaat. Misschien had ik het gewoon in slechte belichting gebruikt?

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wauw, wat een mooi kleuren!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Alle kleuren samen

Zijn naam zegt het al zelf, het is een perzikkleurige highlighter. De eerste in mijn collectie.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Alle kleuren apart

Het leuke aan dit product is dat je elke kleur ook apart kunt gebruiken, of verschillende kleuren naar keuze kunt mengen. Ik gebruik hem vooral als highlight of als topper van een matte blush. Maar je zou hem bijvoorbeeld ook als oogschaduw kunnen gebruiken.

De pigmentatie zit heel goed, wat hem duurzaam maakt. Maar echt goedkoop is hij niet, €45,00 bij Parfuma #are you for real?! Toch kan ik met zekerheid zeggen dat hij het zeker waard is. Oef! Weer gered van een miskoop…

Ik zal maar beginnen sparen voor mijn volgende trip naar het Wijnegem Shopping Center want de shimmer bricks zijn nog in vier andere kleuren verkrijgbaar.

Wat is jullie ervaring met de Bobbi Brown Shimmer Bricks? Hebben jullie ook een favoriet? 

4 gedachten over “Bobbi Brown – Shimmer Brick in Nectar

Geef een reactie

