Beauty·Make-Up·Persoonlijk

My achy breaky heart…

6457336517cfe706a8913e05b36f6384
bron

Guess who’s back, back again… Evy’s back, tell a friend…

Hallo allemaal! Het is nu ongeveer 2 maand geleden dat ik voor het laatst nog iets postte, mijn excuses daarvoor! Ik heb namelijk een moeilijke tijd achter de rug. Na een periode van bijna negen jaar zijn mijn vriend en ik niet meer samen, waardoor ik even tijd nodig had voor mezelf en ook tijd nodig had om dit te verwerken  aangezien ik mijn beste vriend, waar ik heel veel steun aan gehad heb, kwijt ben.

Al bijna tien jaar ben ik niet meer single geweest (help, is het echt al zo lang?!) en dat doet heel raar.

De eerste paar dagen waren dan ook de hel! Mijn brein stond niet stil en ik kon aan niets anders meer denken dan: ik ga nooit meer iemand vinden die zo goed is als hem, moet ik nu echt helemaal alleen door het leven, alleen wonen is zo duur en daar ben ik ook veel te bang voor,… Maar gelukkig heb ik al veel steun gekregen van mijn familie en vrienden. En dan vooral van mijn zus, zij zorgt ervoor dat ik bezig blijf en leert me hoe ik het best met deze situatie moet omgaan.

Ook zijn familie heeft me niet laten vallen. Waar ik enorm blij om ben want ze hebben een grote, belangrijke rol in mijn leven gespeeld en zijn altijd goed voor me geweest. Ik heb heel veel aan hen te danken: alle reizen die we samen gemaakt hebben, zijn grootvader die me leren rijden heeft, onze vrijdagse “traditie”: samen frietjes eten en nadien gezellig samen  in de zetel een filmpje bekijken,… Dit zijn stuk voor stuk gelukkige herinneringen die ik niet wil laten bedoezelen door haatgevoelens of frustratie.

Televisie kijken en muziek beluisteren heb ik de eerste dagen vermeden. Wat heel spijtig is want het zijn twee van mijn meest favoriete bezigheden. Na een paar dagen werd ik het zelfmedelijden beu en had ik enkele dvd’s besteld om mijn gedachten te verzetten. Momenteel ben ik seizoen 5 van The Walking Dead aan het bekijken, geen lovey-dovey stuff maar pure thriller en spanning, en dit helemaal alleen. #ProudOfMyself! Met muziek had ik het iets moeilijker… Het lukt nu, maar er zijn toch nog een aantal liedjes  die me aan hem doen denken of me aan een bepaalde periode doen herinneren.

Ik heb het relatief snel een plaats kunnen geven maar  soms blijft het moeilijk. 9 jaar vriendschap is niet meteen weg hé?! En ook al zal het heel moeilijk zijn en zullen ongemakkelijke momenten niet te vermijden zijn, hebben we toch afgesproken om vrienden te blijven (of dan toch te proberen). Ook omdat we veel gemeenschappelijke vrienden hebben en we niet zouden willen dat ze het gevoel krijgen dat ze tussen ons zouden moeten kiezen. Maar op dit moment is “de wonde nog iets te vers” om samen iets te doen of af te spreken.

Een relatie tussen ons twee zal er in de toekomst niet meer inzetten, dat weet ik nu en dat wil ik eerlijk gezegd ook niet meer. Toch hoop ik dat we in de toekomst nog vriendschappelijk met elkaar zullen kunnen blijven omgaan. In het leven raak je al genoeg vrienden kwijt, weet je.

Genoeg geventileerd nu. Volgende week mogen jullie terug een nieuwe beautypost verwachten!

#I’mBackB*tches!

2 gedachten over “My achy breaky heart…

Geef een reactie

