Beauty·Make-Up

NYX – Soft Matte Lip Cream in Stockholm

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Liquid lipstick, you either hate it or love it. Wel, ik hou ervan maar mijn liefde voor de “gewone” lipstick is op dit moment nog te groot om me volledig te verdiepen in de wereld van de liquid lipsticks. Maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf niet af en toe op eentje mag trakteren, hé.

Toen ik deze kleur zag was ik meteen verkocht. Zou dit de liquid lipstick variant kunnen zijn van mijn all-time favourite  lipstick Shy Girl van MAC?

Let’s find out!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Links Shy Girl van MAC, rechts Stockholm van NYX

Hmm, ik zou hem nu niet meteen klasseren onder “dupe”, maar hij gaat wel al de goede richting uit.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De kleur is echt helemaal mijn ding! Een lichtbruin nude kleurtje met oranje ondertoon. Evy-approved!

Het duurt ongeveer 4 à 5 minuten voor hij compleet opdroogt en zoals de verpakking het ook al zegt, droogt hij ook volledig mat (+ kissproof!). Ik had verwacht dat hij mijn lippen superhard zou uitdrogen maar hij droogt ze niet meer uit dan een matte lipstick dat zou doen, hooray! En hij blijft ook nog eens een mooie tijd op de lippen zitten. Ik zou zeggen zo’n 4 uur zonder te eten of drinken.

De geur is me wel iets speciaals, ik kan het niet meteen thuisbrengen maar het eerste wat in me opkomt is patisserie/gebakjes? Ik weet het niet goed… Ik haat het niet, maar ik verkies toch de geur/smaak van de Meet Matte Hughes liquid lipsticks (munt) van The Balm.

Omdat hij me zo goed bevalt ga ik vast en zeker nog andere kleurtjes bijkopen. Willen jullie hier ook graag een blogpost van zien?

Hij kost €7,50 bij Douglas maar is sinds kort ook verkrijgbaar in België (finally!), in de gloednieuwe NYX store te Gent (Langemunt nummer 60).

Een gedachte over “NYX – Soft Matte Lip Cream in Stockholm

Geef een reactie

